Špatně fungující světelné sensory

More
1 year 1 month ago #434 by Corry7
Minulý týden opravovali v Altajské 4 světelné sensory, které do té doby fungovaly bez problémů. Po "opravě" musím po odchodu z bytu buď zamykat potmě a tápat chodbou než mě sensor zachytí, nebo běžet do poloviny chodby, aby se světlo rozsvítilo, pak se vrátit a zamknout. Vím, že to není jen můj problém na 3. podlaží. Nevíte na koho se obrátit, aby bylo možné vrátit sensory do původní funkční polohy? 

Děkuji,
Erika Corry

Please Přihlásit se or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 month ago #435 by venera
Musim podotknout, ze stejny problem je i na 5. patre ve 3. bloku

Please Přihlásit se or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 month ago #436 by Jan Malsa
Dobrý den,
problém již od začátku oprav řešíme s Crestylem, který tuto opravu organizoval v rámci záruky. Věřím, že se brzy podaří celou věc vyřešit a senzory budou plně funkční.Prakticky totožný problém je všeude kde oprava proběhla - tj. celý 4 blok.

Děkujeme za trpělivost a v případě neúspěšné opravy budeme rádi za zpětnou vazbu.

Za výbor zdraví, Jan Malsa

S pozdravem, Jan Malsa - předseda Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Please Přihlásit se or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 weeks ago #437 by Jan Malsa
Vážené sousedky a sousedé,
nedávno byla dokončena oprava elektroinstalace společných prostor. Práce byly velmi prašné a na některých místech došlo k zanesení čidel osvětlení v chodbách domu. Pan domovník celý dům pečlivě prošel, je ale možné, že některá problémová čidla – například ze směru dveří bytů – nezachytil.

Pokud čidla ve Vaší chodbě reagují na pohyb špatně nebo pozdě, případně vůbec, prosíme Vás o nahlášení problému panu domovníkovi Vykysalému na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Uveďte, prosím:
- číslo vchodu
- číslo nadzemního podlaží
- o které čidlo se konkrétně jedná
- ze kterého směru čidlo nereaguje (např.: „směrem od bytu č. XY“ nebo „směrem od výtahu“)

Na základě Vašich podnětů budeme zanesená čidla reklamovat u společnosti Crestyl, která byla dodavatelem zakázky, a požadovat jejich opětovné seřízení k Vaší spokojenosti.

Předem děkujeme za spolupráci.

Výbor SVJ

S pozdravem, Jan Malsa - předseda Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Please Přihlásit se or Create an account to join the conversation.

More
10 months 1 week ago #439 by michalhaca
Dobrý den,
blok II (vršovická x archangelská) 3.patro od výtahu - dlouho trvá, než začne čidlo reagovat.
Děkuji a hezký den,
Michal Hacaperka

Please Přihlásit se or Create an account to join the conversation.

More
8 months 4 weeks ago #440 by Alex
Dobry den,
Chtěl jsme zeptat jestli uz jsou nejake novinky ohledně opravy senzoru prosím?
Dekuji

Please Přihlásit se or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum